Aktualności

Skargi, zażalenia, propozycje, wątpliwości oraz zmiany adresów blogów ect. zostawiajcie zawsze pod najnowszym postem.

# Zachęcam do skorzystania z zakładki "NOWE POSTY", którą znajdziecie w menu.
Dodatkowo jeśli macie propozycje NOWYCH KATEGORII - piszcie śmiało!

SZUKAM KOGOŚ CHĘTNEGO DO ZAJĘCIA SIĘ NOWYMI POSTAMI!



środa, 13 lutego 2013

032. Oddaję Posegregowane


Witam wszystkich i przychodzę ze słodko-gorzką wieścią.

Otóż z dniem dzisiejszym wyrzekam się mojego dziecka, jakim jest Segregator, i oddaję go w ręce Damy Pik. Blair nie odzywa się od wieków, Devi nieco krócej ale też nie daje znaku życia, a ja sama nie mam ochoty prowadzić tego bloga, zatem od dziś właścicielką jest właśnie Dama. Powitajcie ją gorąco, bo zamierza jakoś zreanimować Segregator.
Tymczasem ja się żegnam i zostawiam jej wolną rękę.
Mam nadzieję, że będziecie tu jeszcze zaglądać, a katalog będzie kwitł ;)
Buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz