Aktualności

Skargi, zażalenia, propozycje, wątpliwości oraz zmiany adresów blogów ect. zostawiajcie zawsze pod najnowszym postem.

# Zachęcam do skorzystania z zakładki "NOWE POSTY", którą znajdziecie w menu.
Dodatkowo jeśli macie propozycje NOWYCH KATEGORII - piszcie śmiało!

SZUKAM KOGOŚ CHĘTNEGO DO ZAJĘCIA SIĘ NOWYMI POSTAMI!



czwartek, 23 sierpnia 2012

016. Pojawiam się i znikam...

Wakacje nie sprzyjają systematyczności. Przepraszam, że opuściłam to miejsce, było mi tu miło i z radością patrzyłam na wzrastającą (wciąż!) popularność Segregatora. Gdyby nie to, usunęłabym ten spis. Pozwólcie mi zostawić kilka słów wytłumaczenia.

Po pierwsze i ostatnie, w tym roku piszę maturę. Mam dużo do nadrobienia, dodatkowo korki, a jeszcze chciałabym zdać prawo jazdy, mieć czas na pisanie swojego opowiadania oraz oddychanie i jedzenie. Nie znajdę tam czasu dla czegoś takiego jak ten katalog, chyba mnie rozumiecie? 
Po drugie, jest to niezmiernie czasochłonne. Jestem estetką i wszystkie posty musiałam dokładnie według schematu stylizować: tam wyśrodkowane, tu pogrubione, tam odnośnik do kategorii... Zabierało mi to mnóstwo czasu a chciałabym, by Segregator był właśnie takim rzetelnym spisem! Rzetelnym i estetycznym. Nie potrafiłabym robić go na odwal.
Po trzecie, jest coś na tym blogu, z czym się nie rozstanę. Prawdziwą przyjemność sprawiało mi przeprowadzanie ankiet o tematyce okołoblogowej oraz omawianie wyników. Kocham cyferki i statystyki! Dlatego zamierzam wciąż to robić, prawdopodobnie na oddzielnym blogu, aby mógł być tylko mój. Tamten nie potrzebowałby tyle pracy, bo pewnie musiałabym tam zaglądać najwyżej raz na dwa tygodnie, no i robota tylko przyjemna - moje monologi, Wasze dyskusje i wymyślanie pytań, czyż nie jest to banalnie proste? Moje pytanie tylko brzmiałoby, czy istniały by blogi, które pomogłyby mi taką stronę rozgłosić. Nie miałaby ona sensu bez dużeeeeeeego grona głosujących, a takie wyniki jak widać przydadzą się każdemu. Pomożecie? ("Pomożeeeemyyyyy...").
Po czwarte, proszę każdego, kto byłby zainteresowany prowadzeniem katalogu Posegregowane, aby odezwał się do mnie na gadulcu na numer: 2602953. Tylko chciałabym, by zgłaszały się osoby... staranne. Wiecie, o co mi chodzi. Estetyka musi być! :)
Po piąte... przepraszam. Wróciłabym we wrześniu, gdyby nie ta cholerna matura. Ja chcę do mamyyyy... Nie oznacza to jednak, że porzucam Segregator na wieki. Co to, to nie. Może... do zobaczenia w maju? :)
Buziaki kochani i jeszcze raz przepraszam!
suszak-pluszak

4 komentarze:

  1. Ja sądzę, że nie ma za co przepraszać, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę takie powody. :) Matura to koszmar, ale naprawdę wielki wtedy, gdy się do niej odpowiednio nie przygotuje. Jednak skoro tak kochasz literki, prowadzenie tych ankiet i poniekąd związałaś się z Segregatorem, to dlaczego chcesz kontynuować te ankiety, omawianie wyników i dyskusje na oddzielnym blogu? Dzięki temu, co tutaj wprowadziłaś, ten katalog zyskuje na oryginalności i z chęcią się na niego wchodzi. Nie lepiej byłoby znaleźć współautora, który aktualizowałby ten spis i robił te wszystkie czasochłonne rzeczy, podczas gdy Ty zajmowałabyś się tutaj tym, co tak lubisz? Wiem, że wyskakuję z czymś takim jak królik z kapelusza, ale jak przeczytałam tę notkę, to coś mnie tchnęło do napisania, bo bardzo możliwe, że coś źle zrozumiałam i wcale bym się wtedy nie zdziwiła. ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz rację? Nie myślałam o tym w ten sposób, sądziłam, że katalog to katalog. No nic, zobaczymy, czy w ogóle ktokolwiek się zgłosi. Postaram się zrobić jeszcze ostatnią aktualizację... ale nie obiecuję.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za przygotowania do matury! Sama ją pisałam dwa lata temu, huhu. Co zdajesz? (:
    I myślę podobnie jak Nova. Lepiej znaleźć współautora, który będzie robić aktualizację, a Ty mogłabyś się bawić tutaj cyferkami :).

    Poza tym, masz tu pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozszerzoną biologię, chemię, polski i angielski oraz podstawową matmę. Może zrezygnuję z rozszerzenia z angielskiego, ale nie jestem pewna.

      Usuń