Aktualności

Skargi, zażalenia, propozycje, wątpliwości oraz zmiany adresów blogów ect. zostawiajcie zawsze pod najnowszym postem.

# Zachęcam do skorzystania z zakładki "NOWE POSTY", którą znajdziecie w menu.
Dodatkowo jeśli macie propozycje NOWYCH KATEGORII - piszcie śmiało!

SZUKAM KOGOŚ CHĘTNEGO DO ZAJĘCIA SIĘ NOWYMI POSTAMI!



wtorek, 6 maja 2014

159. Aktuazliacja #74

AKTUALIZACJA NUMER: 74
DATA: 6 maja 2014
PRZEDZIAŁ ZGŁOSZEŃ: 27 kwietnia 2014 - 6 maja 2014
STAN PRZED AKTUALIZACJĄ: 1036
LICZBA NOWO DODANYCH BLOGÓW: 18



#

Arabella
Siedemnastoletni Nick zostaje wysłany do szkoły z internatem. Chłopak zaczyna zdawać sobie sprawę, że życie to nie tylko szkoła. Dorasta. Pragnie przyszłości. Jednak jak ma ją zyskać skoro nagle okazuje się, że jest eksperymentem?

#

WE WERE FLAWLESS
relationshit.

Historia trójki przyjaciół: Alan'a, Jesse'ego i Chanel.
Jeden plan. Jeden cel. Czyhające na nich niebezpieczeństwa i błędy młodości.
Poznają swoje prawdziwe oblicza.

#
Julcia 'mała'
Śmierć nie zawsze jest końcem wszystkiego.Ona może być początkiem; bólu, strachu,ale także miłości,pożądania i namiętności.Jedna osoba może pokazać ci nieznany innym świat,ale tobie już znany.Przypomnieć o przeszłości i tej złej i tej dobrej,ale jednym kłamstwem może zniszczyć dosłownie wszystko.Co zrobisz z przeszłością? Czy pozwolisz jej wrócić? Te pytania ciągle nurtują głowę.Czas będzie wybrać komu można zaufać.Czas na wybór.Co zrobisz gdy ludzie którzy ci towarzyszą przez całe życie okażą się nieznanymi osobami?

#

THE ONLY HOPE
Daisy Angel
Myślałam, że wszystko się uda.
Nie sądziłam, że jestem w stanie coś zniszczyć.
Dosłownie...
Cały mój świat legł w gruzach,
a moje serce stało się zimne i twarde
jak kamień.
To miała być zwykła zabawa,
a zamieniła się w koszmar mojego życia.

Mam na imię Angelika
i podpaliłam swoją szkołę.


#

MYSTERIOUS DIARY
Riri
Wielkie historie zaczynają się od wielkich słów i wielkich czynów, ale nie ta. To co mnie spotkało nie jest wielkie, raczej niemożliwe i niepojęte… Drogi Pamiętniku, nie mam pojęcia dlaczego to piszę i tak nikt o tym nie usłyszy, bo ta historia nie jest jedną z tych, które można opowiedzieć przy ognisku lub dzieciom na dobranoc… Moje życie się zmieniło. Nie jestem już człowiekiem, choć tak naprawdę nigdy nim nie byłam, ale teraz wszystko zaczyna się układać. Wszyscy jesteśmy szczęśliwi, acz nie zawsze tak było. Najgorsze było, gdy traciłam samą siebie, jakbym była obserwatorem własnego życia, a jak się wydawało ono wcale nie jest takie krótkie. Mam wrażenie, że i twoje strony są zbyt delikatne by móc zawierać takie słowa, ale muszę to z siebie w końcu wyrzucić. Mówią, że będzie mi lepiej, chociaż mam wrażenie, że teraz jest idealnie. Poświęciłam wiele, ale dobro wygrało i najważniejsze, że mam przy sobie tych których kocham. Tak, przetrwaliśmy, więc czy mogę żądać więcej? Nie sądzę… Miałam zacząć od początku, ale chciałam najpierw spisać swoją radość, później przyjdzie czas na całą resztę…
Twoja Tris.

#

MY SCARECROW
Eleonora
Mój Strach na Wróble to zbiór opowiadań pełen potterowskiego fanfiction i opowiadań autorskich. Każdy znajdzie tu coś dla siebie: romans, dramat, thriller, horror, komedia czy też krótkie, lecz treściwe miniaturki. Staram się przelać swoją wyobraźnie na tego bloga. Oto moja przysłowiowa szuflada, jest w niej wszystko i nic. Zapraszam!

#

UTRACONE SNY
g r a n i t o v a
W małej miejscowości Newtown dochodzi do serii dziwnych zdarzeń. Jedynym, pozornie niegroźnym świadkiem, jest młoda dziewczyna - Suzanne. Roztrzepana nastolatka, uzależniona od nikotyny i swojego laptopa zastanawia się nad tymi dziwnymi zjawiskami. Nie przejmuje się nimi zbytnio, dopóki nie poznaje szaleńczo przystojnego mężczyzny. Ich spotkanie, bardzo krótkie, mało rzeczowe sprawia, że Suzanne nie pamięta o tym, co widziała i słyszała. Jej priorytetem staje się odnalezienie chłopaka, który wywrócił jej świat do góry nogami.
Z każdym kolejnym odkryciem dziewczyna traci cząstkę siebie, swoich wspomnień i zadaje sobie pytania, na które nie potrafi odnaleźć odpowiedzi: kim był tamten chłopak i co stało się przed jego pojawieniem? Jaką mroczną tajemnicę skrywa 'Wilcze Jezioro' i kim do diabła jest Angus Black?


#

ULUBIONE WEDŁUG GRIFFIN
Griffin
Blog poświęcony temu, co najlepsze - rzeczom ulubionym! Od książek, filmów i seriali, po domową kuchnię i inne hobby.
Nie oceniam niczego, zanim sama tego nie wypróbuję, więc wszystkie posty będą subiektywne i oparte na własnym doświadczeniu. Żadnego podporządkowania się stereotypom i popularnej opinii publicznej!


#

NAPRZECIW DEMONOWI
Miku Nao 암 (wcześniej Misiaczek)
Gabriel jest przeciętnym nastolatkiem, żyjącym pomiędzy światem istot stworzonych przez samego szatana i tych, uformowanych przez Boga. Panicznie boi się wszelkiego rodzaju robactwa. Owym robactwem są demony, które coraz śmielej wychodzą z podziemi, żeby pobawić się z ludźmi w kotka i myszkę. Jednak najgorsze w tym wszystkim jest to, że niektóre z tych stworzeń wyglądają jak żywcem wyjęte z rąk bogini Afrodyty. Co się stanie, jeśli Gabriel niezauważalnie wpadnie w sidła zastawione przez demona, którego uroda i przede wszystkim białe skrzydła, mogą śmiało konkurować z aniołem? Oraz... Co stanie się z pozostałymi bohaterami, którzy przez czysty przypadek zostaną wciągnięci w niebezpieczną grę? 

#

OCALIĆ MIASTO
Dusia
Głównym bohaterem opowiadania jest Oliver Queen. Były imprezowicz, playboy, powraca po siedmiu latach z piekielnej wyspy, stając się zupełnie innym człowiekiem. Przetrwał, aby wykonać powierzone mu zadanie przez ojca – przywrócić dobre imię rodziny Queen, które zostało zszargane. By to osiągnąć, i chronić przy tym swoich najbliższych, musi stać się kimś innym. Przybiera postać Arrowa, który zaczyna walkę z przestępczością w Nowym Jorku. 

#

OCH, SHERLOCK
SherlockowaPanna
Na blogu prezentuję miniatury z bohaterami serialu Sherlock.

#

HOGWARTS WILL NEVER BE CALM
Mała
Blog o Młodym Pokoleniu, czyli dzieciach głównych bohaterów sagi "Harry Potter". Do jakich domów trafią? Jakie przygody im się przytrafią? Czy siedem lat spędzonych w Szkole Magii i Czarodziejstwa będzie spokojnych, czy raczej odziedziczyli oni po rodzicach talent do pakowania się w kłopoty? Wszystko zaczyna się gdy Albus, Rose, Scorpius i ich rówieśnicy zaczynają pierwszy rok w Szkole Magii i Czarodziejstwa. Tylko jedno jest pewne, nudno nie będzie!

#

JUGGLER
Ma Brooks 
Mea nigdy nie pomyślałaby, że powrót po pięciu latach do rodzinnego miasta może nieść za soba tyle konsekrencji. Dom, w którym dorastała cały czas przypomina o dzieciństwie i szczęśliwych rodzicach. Teraz ojciec udaje, że nie ruszyła go śmierć matki i ucieka przed swoją jedyną rodziną, porywając się w wir pracy. 
Dawni znajomi również dają o sobie znać. Niepozałatwiane wcześniej sprawy zaczynają się odbijać na Meadow.
Starzy wrogowie nadal będą wrogami? 

#

SO TELL ME WHEN YOU HEAR MY SILENCE
Whites Deville
Wiesz jak to jest stracić wszystko co masz w jednej sekundzie? Wiesz jak to jest oddychać, jeść, spać ale nie żyć?
Ja wiem. Straciłam wszystko, w zamian zyskując coś więcej. Ale los znów zaśmiał mi się prosto w twarz. Odebrał mi to, co zdołałam odbudować i zniszczył. Po raz kolejny. Nazywam się Cailin Fawn i znowu przegrałam życie.

#

FABRYKA ABSURDU
Niushu
Szukasz anime, które podbije Twoje serce? A może rozglądasz się za odpowiednią recenzją, bo nie wiesz czy zacząć oglądać dane anime? Jeśli tak jest a Twoje serduszko przepełnione jest pozytywnym nastawieniem to zapraszam Cię do Fabryki Absurdu! W miejscu, gdzie poznasz nie tylko moją opinię na ten temat, ale dowiesz się również coś nie coś o fabule wybranego anime!

#

POWRÓT LEGENDARNEJ ŁOWCZYNI
Vivre
Rada Łowców istnieje po to, aby pilnować porządku w świecie pomiędzy ludźmi a nadnaturalnymi. Łowczyni Ana nie wierzy jednak, że mogą oni żyć ze sobą w idealnej harmonii. Na własną rękę stara się przywrócić porządek, likwidując nadnaturalnych i łamiąc tym samym święte prawo Łowców: „Zabijaj tylko w ostateczności”. Gdy wpada w pułapkę, musi skorzystać z pomocy Rady, dla której przestała pracować dawno temu. Mając do wyboru - ponieść karę śmierci za swoje uczynki lub odpokutować, pomagając Radzie w tajnym zadaniu, wybiera to drugie. Musi odkryć, kto jest seryjnym mordercą Łowców, zanim dla wszystkich będzie za późno.

#

ORDO MALUM
Berni Howard
Amy i Alex są na wakacjach u wujka. Początkowo dni mijają im przyjemnie i beztrosko, jednak w mieście zaczynają dziać się złe rzeczy. Dziewczyny muszą odkryć prawdę, która jest o wiele dziwniejsza i bardziej zawiła, niż początkowo sądziły.

#

Juliet
O Zacu mało kto ma pozytywne zdanie. Kiedy New York Post ogłasza konkurs na biznesmena cieszącego się najlepszą reputacją, jego ojciec widzi nadzieję, aby Zac wreszcie dojrzał i był wart przejęcia ich rodzinnej firmy. Na pomoc, w najmniej spodziewanej chwili, przychodzi mu Vanessa — bezdomna dziewczyna, z której Zac ma zrobić królewnę w zamian za wygraną. Jeszcze nie wie, że jest ofiarą spisku… 

#

1 komentarz: