Aktualności

Skargi, zażalenia, propozycje, wątpliwości oraz zmiany adresów blogów ect. zostawiajcie zawsze pod najnowszym postem.

# Zachęcam do skorzystania z zakładki "NOWE POSTY", którą znajdziecie w menu.
Dodatkowo jeśli macie propozycje NOWYCH KATEGORII - piszcie śmiało!

SZUKAM KOGOŚ CHĘTNEGO DO ZAJĘCIA SIĘ NOWYMI POSTAMI!



środa, 18 czerwca 2014

170. Aktualizacja #78

AKTUALIZACJA NUMER: 78
DATA: 18 czerwca 2014
PRZEDZIAŁ ZGŁOSZEŃ: 28 maja 2014 - 8 czerwca 2014
STAN PRZED AKTUALIZACJĄ: 1103
LICZBA NOWO DODANYCH BLOGÓW: 14




#

Raylie
Co się stanie, gdy niewinna dotąd opowieść o dzieciach z Klasztoru Xiaolin, zupełnie zmieni swe oblicze? Gdy te dzieci dorosną, a na światło dzienne wyjdzie przeszłość jedynej dziewczyny z Klasztoru? Gdy okaże się, że jej życie już od narodzin było związane ze śmiertelnym wrogiem xiaolińskich wojowników? Jak zmienią się relacje między przyjaciółmi i jak potoczy się los świata?

#

Insane
Marry Forrest jest młodą studentką filologii angielskiej mieszkającej na Manhattanie. Jej życie u boku starszego o dwanaście lat mężczyzny od dłuższego czasu jej nie satysfakcjonuje. Kiedy podczas niespodziewanej awantury otrzymuje od narzeczonego bolesny policzek, uważa to za wystarczający powód, aby wprowadzić do swojego życia nowe zmiany.

#

Kuba
Bella jest zwykłą dziewczyną mieszkającą razem z rodziną w Nowym Jorku. Pewnego dnia poznaje Luke'a. Wtedy właśnie jej życie zaczyna się zmieniać. Luke wygląda i zachowuje się jak zwyczajny nastolatek, jednak w rzeczywistości taki nie jest. Z początku ukrywa to przed dziewczyną, jednak z czasem prawda wychodzi na jaw. Jakie tajemnice skrywał Luke i jak zareaguje na to Bella? Jak potoczy się ich dalsze życie? Czy uda im się wypełnić przypisane im przez los zadanie?

#

Camille Ceciderit
Któregoś poranka Luce budzi się. Normalny poranek, taki jak inne... ale gwałtownie się zmienia, gdy dziewczyna uświadamia sobie, że stoi na chmurze, tysiące metrów nad ziemią. Próbuje sobie przypomnieć kim jest i co tutaj robi, ale bez skutku. Odpowiedzi na swoje pytania nie dostaje nawet wtedy, gdy spotyka na swojej drodze dwa potężne anioły. 
Luce wie, że musi odzyskać to, co jej skradziono, nie patrząc na zagrożenia i wrogów czających się za rogiem. Mając przy boku skrzydlatych przyjaciół, brnie dalej, po klucz do jej umysłu i nieuchronnie zbliża się do przeznaczenia. Każdy skrywa tajemnice, wie więcej od Luce, ma interesy na boku...
Co takiego stało się, że Luce nic nie pamięta? Kto ukradł jej wspomnienia i dlaczego? Jak może je odzyskać? Czy uda jej się dotrwać do końca?
Czy prawda jej nie zabije?

#

Dusia2191
Blog jest moją alternatywną historią o Hermionie i jej życiu. Nie bedzie to prosta i slodka historyjka. Będzie taka jak bohaterowie - gorzka i trochę trudna.

#

Kamila
Kornelia od najmłodszych lat musiała walczyć z losem. Początek jej historii ukazuje stratę najbliższych osób. Pewnego grudniowego dnia, maleńka i blada istota została przyniesiona na próg zakonu owinięta jedynie w cienki kocyk. Czy była kochana, wyczekiwana? Co zmusiło rodziców do porzucenia jej? 
Teraz, kiedy jest pełnoletnia musi samotnie zmierzyć się z życiem. Czy pozna swoje przeznaczenie i odkryje tajemnicę swojego istnienia?

#

Astraothia
Opowiadanie jest dosłownie i w przenośni o nadziei... Nadzieja to najpiękniejsze, najmocniejsze oraz najbardziej potrzebne człowiekowi uczucie. Nadzieja to też dziewczyna, która po starciu z niezliczoną ilością nieszczęść znajduje w sobie jeszcze ostatki swoich sił, które ma zamiar użyć do pokonania swojego losu. Czy zdoła uporządkować swoje życie i wreszcie stać się normalną dziewczyną? Czy może znowu coś jej stanie na drodze? A może jednak lepsza od normalności jest nienormalność?

#

Oliver
Nie rozumiem, na prawdę nie rozumiem...
Czy kobiety zawsze lgną do takich dupków? poważnie? Myślałem że dziewczyny są mądrzejsze..
Jestem toksyczny, serio..
Nie wiem co laski we mnie widzą, ranie je, zdradzam. Wiem że jestem przystojny, mam kruczo czarne włosy, są dłuższe z przodu dlatego się trochę kręcą, i króciutkie po bokach i z tyłu, mam też lodowato niebieskie oczy. Około metr dziewięćdziesiąt wzrostu i idealną rzeźbę ciała. I mimo to że jestem przystojny, to mam chujowy charakter, taki jestem i się nie zmienię choćbym chciał. A w sumie, to chciałbym. Jednak...
Pije ile mogę, palę jak najwięcej.. i nie potrafię przestać. Jeżdżę jak najszybciej, choćbym starał się zabić. Imprezuje ile wlezie. A jeszcze do tego jestem samolubnym, mało przyjacielskim, charyzmatycznym i egoistycznym skurwielem. Manipuluje ludźmi. Usiłuje jak najczęściej uczestniczyć w bójkach. Mimo to, kobiety a nawet nie, ludzie, tak ogólnie ludzie, starają się być blisko mnie, usiłują mnie poznać, na co najczęściej nie dopuszczam, a oni cały czas próbują.
Historia opowiada o szesnastoletnim Nathanie, który zmuszony przez swoich rodziców opuścić Nowy York przeprowadza się do rodzinnego miasta swojej matki.. do Katowic. Tam poznaje wielu ludzi, i odnajduje te głębokie uczucie którego nigdy wcześniej nie zaznał - miłości, miłości ktora momentami go niszczy ale mimo to po chwili podnosi ponad niebiosa.

#

Little Monster
Pan Harry Styles już dawno zagubił się pomiędzy bólem tragicznych wspomnień, a cierpieniem dzisiejszego świata. Błąkając się samotnie po zakamarkach swojej duszy, znieczulił swoje serce i otoczył je wysokim, ceglastym murem, coraz bardziej oddalając się od przyjaciół. Zatracając swoje serce i ubierając je w skorupę niedostępności, pewnego razu, na swojej drodze, spotyka ledwo tlący się płomyk nadziei. Sam będzie musiał zdecydować czy chce wyjść mu na przeciw i czy jest gotowy na spotkanie z osobą, o której zapomniał już bardzo dawno temu. Osobą, którą jest on sam. Ale musi się spieszyć.
Bo za chwilę może być już za późno.

#

Kolia
Niczego od życia nie oczekuję, nawet tego cholernego zrozumienia. wystarczy, że sama umiem zapanować nad własną rzeczywistością i pragnieniami. ale różnie mi to wychodzi...

#

BlueKsR ♥
niebo spada mi na głowę
ziemia kruszy niczym ciasto się
herbatą woda smakuje
a twe usta muszą słodkie być
tam jad z oczu tryska
tu pazury poszukują krwi
daj mi odejść zmoro
nawet nie znamy się
z widzenia tak
prawda to
ale nie tak dobrze
jak naprawdę bym chciała

#

Kira
Zoe Smith ma wspaniałe życie, kochających rodziców, cudownych przyjaciół i chłopaka, którego kocha z wzajemnością. Wszystko się zmienia gdy pojawia się ON, Noah Wilson, tajemniczy mężczyzna, który by znaleźć ukochaną posuwa się do najgorszych czynów. Wydaje się, że Zoe spotka ten sam los, co wiele dziewczyn przed nią, ale staje się inaczej. To ona dostaje zaszczyt bycia ukochaną Noah. Czy życie przy mrocznym mężczyźnie, budzącym w niej lęk jest lepsze niż śmierć? Co ukrywa Noah, dlaczego szukał ukochanej? Czy Zoe da mu w końcu szansę? Tego wszystkiego dowiecie się, czytając opowiadanie z serii fantastyki Klątwa mroku.

#

Kira
Nazywam się Vanessa Morgan. Tak, Morgan. Możecie kojarzyć moje nazwisko z sieci hoteli o takiej nazwie, które prowadził mój wujek przed zaginięciem lub z największej na Florydzie firmy produkującej leki, moich rodziców. Jeśli nic wam to nie mówi, to zapewne znacie Morganów z bycia łowcami nefilów. Tak, dobrze słyszycie, nie zwariowaliście, ja też nie. Ale po kolei. Bóg wiele tysięcy lat temu zesłał potop, by zabić nefilów - pół aniołów, pół ludzi, niestety niektórzy z nich przeżyli. Najpotężniejszy anioł, Gabriel rozkazał moim przodkom, ich zabić, to jednak trwa już tysiące lat. Dzięki moim rodzicom, którzy zajęli się polowaniem, miałam w miarę normalne życie. Wszystko się zmieniło, gdy zostali zabici przez nefila. Musiałam wyjechać ze słonecznej Florydy do Nowego Jorku, do ciotki, siostry mamy, która o niczym nie ma pojęcia i jakże wrednej kuzynki, z którą mam dzielić pokój. Jakby tego było mało jestem jedyna z rodu Morganów i to ja mam walczyć z nefilami. Nie wiem, czy tego chcę. Nie wiem, co mnie czeka. Wiem tylko jedno... Nazywam się Vanessa Morgan i jestem łowczynią nefilów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz