Aktualności

Skargi, zażalenia, propozycje, wątpliwości oraz zmiany adresów blogów ect. zostawiajcie zawsze pod najnowszym postem.

# Zachęcam do skorzystania z zakładki "NOWE POSTY", którą znajdziecie w menu.
Dodatkowo jeśli macie propozycje NOWYCH KATEGORII - piszcie śmiało!

SZUKAM KOGOŚ CHĘTNEGO DO ZAJĘCIA SIĘ NOWYMI POSTAMI!



poniedziałek, 13 października 2014

185. AKTUALIZACJA #88

AKTUALIZACJA NUMER: 88
DATA: 13 października 2014
PRZEDZIAŁ ZGŁOSZEŃ: 17 września 2014 - 24 września 2014
STAN PRZED AKTUALIZACJĄ: 1416
LICZBA NOWO DODANYCH  BLOGÓW: 15














Katherine Winetrop w swoim krótkim życiu zdążyła przeżyć odejście ojca i śmierć młodszego brata. Od tych wydarzeń zamknęła się w sobie i żyje w niechęci do świata. Teraz śnią jej się tajemnicze sny, w których nawiedza ją nieznajoma kobieta. Podczas gdy do szkoły przychodzi tajemniczy chłopak, zaczynają się dziać coraz dziwniejsze rzeczy. Z kranu sama leci woda, a rośliny rosną w zatrważającym tempie. Do tego coraz częstsze informacje o podpaleniach. Co się dzieje? I jaką rolę ma w tym Katherine?



#
(tłumaczenie Pl)
TheAmmannka i SweetsLucky

"Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal."Jak to jest żyć z czyimś oddechem na karku? Jak to jest nie ufać nikomu? Czy można żyć pomiędzy światem realistycznym a wspomnieniami? Życie zabija nas z każdym dniem. Aczkolwiek nikt z nas nie chce, by jego życie skończyło się zbyt szybko.Niall Horan, członek One Direction, wpada w wir zwany niebezpieczeństwem. Śmierć matki i brata. Ojciec podejrzewany o morderstwa. Przyjaciele, którzy działają na jego niekorzyść. I dziewczyna.. Czy ona jest w stanie trzymać Niall'a przy zdrowych zmysłach?Czy ostatecznie rozwiąże się największa zagadka: kim jest Stalker? Stalker, czy to on wygra walkę o życie Horana?Jednak pamiętaj:nie ufaj nikomu.


#

CHCIAŁA BYĆ KIMŚ DLA SIEBIE
Porcelanowa


ile ludzi tyle opinii. a wszędzie pełno liter plątających się pod nogami, szukających swojego miejsca; dwadzieścia sześć mnie.


#


Wielka podróż do korzeni, krwawe, mordercze starcia, Wielka Wojna zbilżąca się do idyllicznego królestwa Haaria wielkimi krokami i człowiek, który stracił wszystko co kochał. Witamy w świecie, gdzie każdy napotkany człowiek może być miło uśmiechającym się wrogiem, gdzie na pierwszy rzut oka nie istnieje strach ani przerażenie i gdzie nic nie jest takie jakim wydaje się być.



#
Aleksandra Lestrange
Pojechać na koncert idola to spełnienie marzeń niejednego człowieka na tej planecie. Tysiące fanów pod sceną z niecierpliwienie oczekuje aż wokalista, wokalistka lub zespół wyjdzie na scenę i zacznie show. Krzyki, piski, łzy szczęścia – to nierozłączny element każdego koncertu. Euforia jaka wtedy ogarnia każdego z fanów przyprawia ich o ciarki, szybkie bicie serca i niedowierzanie, że stoi się tam, gdzie się stoi. Nie liczy się to, że nie mogę stać w pierwszych rzędach. Być tam i poczuć tą atmosferę jest najwspanialsze i jedyne w swoim rodzaju.



#

LOST CHANCE
Take a smile
Pewnego dnia Norma dowiaduje się, że jest chora. Niestety śmiertelnie. Za radą lekarza postanawia spełnić swoje marzenia dopóki ma jeszcze czas.


#

MOTYLE BEZ SKRZYDEŁ
valkoinen_peura

Na blogu prezentuję miniatury z bohaterami różnych seriali, filmów czy książek. Publikować będę również własne opowiadania oraz niekiedy one-shoty ze sportowcami.




#

FORBIDDEN PARADISE
Lady Lorence
Kiedy byłam mała, zawsze wyobrażałam sobie, że potrafię latać.
Marzyłam o tym, aby wzbić się w górę i szybować w nieznanych mi przestworzach.
Ale w chwili, kiedy znalazłam się na rozstaju dróg, prowadzących w całkiem przeciwnych kierunkach,
zdałam sobie sprawę, że to wcale nie jest takie proste i przyjemne, jak mogłoby się wydawać.
Marzenie o byciu aniołem poszło w niepamięć. Niestety na wszystko było już za późno.

#
Demiurg, haker, anarchista, ikona antykorporacyjnej opozycji nie żyje. Cyberterroyści robią z niego męczennika dla wolności, ikonę nowego powstania. Korporacje potwora i pretekst do zbrojnej akcji odwetowej. W powstałym zamieszaniu tylko Gabriela „Gaja” Drake jego żona zdaje się być zainteresowana tym, co stało się z Demiurgiem. Podróżując po cyberprzestrzennych zaułkach sieci, w sieci kłamstw własnych przyjaciół i pracodawców kobieta usiłuje zrozumieć, co się stało z jej życiem, oraz ocalić od śmierci siebie i swoich dwóch synów. Prawda okazuje się mieć jednak wysoką cenę.

#
Tsumi Tenshi, młoda pół Polka, pół Japonka wiedzie sobie spokojne życie w Tokio razem z jej ukochanymi rodzicami. Jednak cały jej świat ulega destrukcji, gdy po zwyczajnej nocy budzi się w salonie, tuż obok zmasakrowanych ciał jej rodziców. Ona sama nic nie pamięta, boi się wyjść na ulicę, bo wie, że przestępca kryje się wśród ludzi.Wszyscy pragnął ją zamknąć w zakładzie psychiatrycznych, jednak od tego wybawia ją dawna przyjaciółka jej matki, która proponuje jej rehabilitację w Polsce. Tsumi nie ma zbyt dużego wyboru, więc godzi się na propozycję kobiety. I właśnie od tej chwili zaczyna się jej koszmar.
Tajemnicza posiadłość, położona wewnątrz sudeckiego lasu, o której istnieniu nie wie nikt.
Niezwykli młodzieńcy z problemami, którzy mogą się pochwalić niejedną tajemnicą.
Ona, jest pozornie zwykłą dziewczyna, która skrywa tajemnicę, o której istnieniu nie wie ona sama.
Tajemnica? Chcecie ich jeszcze więcej?


#
Raven to spokojna siedemnastolatka z już zaplanowanym przez rodziców życiem. Czy tego chce? Niekoniecznie! Ma bowiem pewną tajemnicę, która utrudnia jej życie. Jak na złość pojawił się też tajemniczy, wysoki, szczupły mężczyzna, który codziennie ją obserwuje. Pewnego dnia wszyscy zapominają o dziewczynie, a prześladowca dostaje dwa lata na sprowadzenie jej do mitycznego Asgardu gdyż zdaniem samego Wszechojca stanowi ona nie lada zagrożenie. Czy mają racje? Przekonajcie się.

#
Używając tylko czterech słów - jest to blog artystyczny. Używając więcej słów - chcę tu spisywać wszelkiego rodzaju historie miłosne - wymyślone i te, które sama przeżyłam, długie i krótkie, prawdziwe i wyśnione. Wszystkie jednak całkowicie moje.

#
Kim jest rodzina Hermiony? Czy uda jej się pogodzić z przyjaciółmi? Kto tak naprawdę nimi jest? I jakie przygody ją jeszcze czekają??? Hermiona, która wie wszystko....jeszcze wielu rzeczy nie wie o sobie... i swoich przyjaciołach...

#
Pisanie jest pasją, a w przyszłości może i sposobem na życie. Ale gdzieś trzeba zacząć, prawda? Dobrym miejscem może okazać się właśnie blog - taki, na którym umieszczać można swoje dzieła. Moje dzieła.




#BRING ME BACK TO YOU
Julia Hemmings ( tłumaczenie)
Wiedziałam co mam zrobić kiedy drzwi się zamknęły: nie było wyjścia. Zdradzona twarz moje mamy, patrzyła na mnie z wyrazem złamanego serca. Ale co miałam zrobić? Jedyne o czym mogłam myśleć to to, że w końcu opuszczam to piekło. Jadę do Australii, spełnię marzenia, odkryję mnóstwo komplikacji, wliczając w to dupka Luke'a Hemmingsa

BRING ME BACK TO YOU
Julia Hemmings ( tłumaczenie)

Wiedziałam co mam zrobić kiedy drzwi się zamknęły: nie było wyjścia. Zdradzona twarz moje mamy, patrzyła na mnie z wyrazem złamanego serca. Ale co miałam zrobić? Jedyne o czym mogłam myśleć to to, że w końcu opuszczam to piekło. Jadę do Australii, spełnię marzenia, odkryję mnóstwo komplikacji, wliczając w to dupka Luke'a Hemmingsa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz