Aktualności

Skargi, zażalenia, propozycje, wątpliwości oraz zmiany adresów blogów ect. zostawiajcie zawsze pod najnowszym postem.

# Zachęcam do skorzystania z zakładki "NOWE POSTY", którą znajdziecie w menu.
Dodatkowo jeśli macie propozycje NOWYCH KATEGORII - piszcie śmiało!

SZUKAM KOGOŚ CHĘTNEGO DO ZAJĘCIA SIĘ NOWYMI POSTAMI!



poniedziałek, 21 października 2013

104. Aktualizacja #47

AKTUALIZACJA NUMER: 47
DATA: 21 października 2013 rok
PRZEDZIAŁ ZGŁOSZEŃ: 15 października - 20 października 2013 roku
LICZBA USUNIĘTYCH BLOGÓW: 2
STAN PRZED AKTUALIZACJĄ: 527
LICZBA NOWO DODANYCH BLOGÓW: 14


uzależniona
wiele myśli krząta się po głowie, wiele snów wciąż niezrealizowanych w mojej wyobraźni. tak wiele obrazów, tak wiele pomysłów, tak wiele postaci, tak wiele stworzeń, tak wiele miejsc, tak wiele słów, tak wiele serc, tak wiele krwi, tak wiele miłości, tak wiele przemocy... tak wiele - wszystkiego. wznoszę się ponad to wszystko. dzięki oczom. dzięki oczom, które widzą więcej. dzięki uczuciom, które odbierają jeszcze więcej niż inni.

rotz
Zbiór krótkich opowiadań, których wspólnym mianownikiem są własne przemyślenia, jedno dziwne uniwersum podzielone na kilka krain, od tych bajkowych, przez narkotyczne do mrocznych i chęć wprowadzenia czytelnika do tego świata.

LadyMay
Jeanny jest wrażliwą, młodą kobietą, która przytłoczona szybkim tempem życia gubi się wypadając z jego rytmu. Przy swoim boku nie ma nikogo, kto mógłby pomóc jej poukładać poplątane myśli, skazana więc na samą siebie sięga po kartkę i długopis. W książce telefonicznej znajduje adres mężczyzny imieniem Dave, do którego zaczyna regularnie wysyłać listy. Z każdym kolejnym napisanym słowem Jeanny przywiązuje się do myśli, że ma kogoś, komu może o wszystkim powiedzieć i choć nie zna Dave'a osobiście, ufa mu bardziej niż sobie samej. Korespondencja z obcym mężczyzną zaczyna być codziennym obowiązkiem jak poranne picie kawy, ponieważ bez żadnej z tych czynności nie potrafi normalnie funkcjonować. Mimo tego, że samotność już nie huczy w jej uszach, na myśl nasuwa się jedno istotne pytanie; dlaczego łzy coraz częściej płyną po policzkach tej młodej kobiety?


Aune


Opowiadanie mocno osadzone w realiach powieści George’a R.R. Martina, będące alternatywną wersją wątku Jona Snow, jednak główną bohaterką jest nastoletnia Daena Mormont, której pragnienie decydowania o własnym losie i niepokorny duch skłaniają do porzucenia dotychczasowego życia i udania się w podróż na Północ do twierdzy Nocnej Straży, dowodzonej przez jej wuja, Jeora Mormonta. Pobyt na Murze okaże się największą przygodą życia, jej własną pieśnią lodu i ognia.

uzależniona
dla urodziwego humoru i ciepłego uśmiechu szczypta ciepłej czekolady. nic ciężkiego, nic profesjonalnego - całe moje serce.

Kokilka Impetyka 
Marietta to podopieczna zaskakująco spokojnego mordercy, Edgara. Walczą w niej dwie natury: łagodna oraz niewiarygodnie brutalna. Ma wiele ukrytych celów. Jeden z nich jest całkiem jasny: zamierza doprowadzić na skraj obłędu swego mentora. Czy osiągnie to, co planuje od kilku miesięcy? A może ucieczka przed Edgarem przekreśli jej najskrytsze pragnienie?

Śliwka
Każdy kolejny dzień jest dla Błażeja taki sam i chłopak ma poczucie, że kolejne dni wakacji mijają bezpowrotnie na niczym. Do czasu, gdy do jego młodszej siostry w odwiedziny przyjeżdzają dwie koleżanki z miasta - śliczna Karolina, przywodząca na myśl kapryśną księżniczkę i Daria - skromna dziewczyna, która zawsze ma pod ręką książkę. Jedna z nich stanie się dla chłopaka kimś naprawdę wyjątkowym, ale jak to w życiu bywa nie obędzie się bez kłopotów, większych i mniejszych, bez chwili radości jak i wzruszenia...

Bloody
Lizaki zamieniły się na papierosy, niewinne - stały się dziwkami. Praca domowa umarła śmiercią naturalną, a telefony są używane w klasie. Cola zamieniła się w wódkę, a rowery w samochody. Niewinne pocałunki przeistoczyły się w dziki seks. Pamiętasz kiedy "zabezpieczać się" znaczyło włożyć na głowę hełm? Kiedy najgorszą rzeczą jaką mogłaś usłyszeć od chłopaka było to, że jesteś głupia. Kiedy ramiona taty były najwyższym miejscem na ziemi, a mama była największym bohaterem? Twoimi najgorszymi wrogami było Twoje rodzeństwo? Kiedy w wyścigach chodziło tylko o to, kto pobiegnie szybciej? Kiedy wojna oznaczała tylko grę karcianą. Kiedy wkładanie spódniczki nie oznaczało, że jesteś suką. Jedynymi "narkotykami" było lekarstwo na kaszel, a zioło oznaczało pietruszkę, którą Twoja mam wrzucała do zupy? Największy ból jaki czułeś to pieczenie zdartych kolan i łokci. Wszystkie bajki uważałaś za fikcję i przebierałeś się za stwory nie z tej ziemi. I kiedy pożegnania oznaczały tylko "do zobaczenia jutro".

Mania Okumura
Historia dziewczyny, która nie ma "kolorowego" życia. Jest samotna i nie ma się do kogo zwrócić o pomoc. Pewnego dnia jednak odkrywa w sobie dar hipnotyzowania ludzi. Postanawia zahipnotyzować siebie samą, jednak nie wie z jakimi wiąże się to konsekwencjami. Trafia do całkiem innego świata. Lecz nie jako ona, tylko jako swoje poprzednie wcielenie. Ląduje w świecie, w którym istniała w innym życiu. Wydaje jej się, że tam będzie szczęśliwa. Ale czy aby na pewno ?

Ginger.
Demi spotyka przyjaciółkę na przesłuchaniach do "Barney & Przyjaciele". Jej imię to Selena i stają się świetnymi przyjaciółkami. Obie spełniają marzenie stając się sławne. Demi ma wiele problemów, a Selena dowiedziała się o tym i była przy niej. Potem Selena zaczęła się inaczej zachowywać, zdobyła chłopaka i nową przyjaciółkę. Czy ich przyjaźń przetrwa? Czy problemy Demi pozwolą jej się stać lepszą czy będzie gorzej? Selena i Demi będą nadal przyjaciółkami, gdy Demi wyjedzie?

Marchewkowe Pole
Budzę się rano, spoglądam za siebie. Widzę ludzi, obrazy, których już nie ma. Leniwie się przeciągam i wyrzucam z głowy resztki koszmaru. Nie lubię snów. Rozdrapują stare rany, pokazują obrazy, na które tak bardzo nie chcę patrzeć.
Nabawiłem się bezsenności. Wieczorami popijam tylko kolejne kawy by pozbyć się tego ciążącego mi uczucia zmęczenia. Nie chcę spać. Chciałbym już odejść. Chciałbym zniknąć ze świata i zostać zapomnianym.
Do tej pory dążyłem do tego, żeby stać się niewidzialnym. Udało mi się. Człowiek, którego imienia nikt nie zna. Ot, taki tam zwyczajny mieszkaniec kwatery w jednej z Londyńskich kamieniczek. Jestem tak na wskroś zwyczajny, że chyba bardziej się nie da. Jedyne, co odróżnia mnie od innych ludzi to fakt, że skrywam w sobie tajemnice. Wiele tajemnic. Nie... I tak Ci nie powiem.
Osiągnąłem mój cel. Nikt mnie nie zna, nikt za mną nie tęskni. Nie mam przyjaciół, nie mam rodziny, nie mam znajomych. Dla nich jestem martwy. Zdradziłem ich i to zawyrokowało nad moim życiem i moją samotnią. Nie, nie żałuję. Zasłużyłem.
Teraz mogę tylko w męczarniach powracającej przeszłości oczekiwać dnia ostatecznego, kiedy aniołowie zstąpią na ziemię i strącą mnie w otchłanie piekielne, skąd przybywam.
Cyrille Nolan.

Laire Stock
Na blogu pojawiają się różne teksty: one-shoty i opowiadanie "Po raz pierwszy...". Głównym bohaterem tej historii jest Max McCarey, najlepszy łowca wampirów na całym świecie. Wyróżnia go to, że nigdy się nie zakochał oraz to, że nie umie wyrażać swoich uczyć. Czy będąc bezwzględnym w zabijaniu potworów, nauczy się tego?

Alice_Alis i wildwolf007
Nazywam się Kate. Kate Wilson. Mam szesnaście lat. Jestem półbogiem. Mój ojciec należy do Wielkiej Trójki. Dzieci tych trzech bogów - Zeusa, Posejdona i Hadesa, są tak potężne, że zabrania im się prawa do życia. Tu pojawia się mój problem...
Chcę, aby moja historia nie była prawdziwa. Chcę być normalnym dzieckiem, chodzić do szkoły i nie mieć nic wspólnego ze starożytną Grecją. Niestety moja historia jest prawdziwa. Nie pozostaje mi nic innego, jak opowiedzieć wam ją...

Aemris
Historia o miłości do muzyki i jej obliczach, tak różnych od tego, do którego przyzwyczaili się członkowie zespołu STARISH. Teraz poznają nowe drogi zauroczenia i życia, które nie zawsze będzie tak szczęśliwe, jak wcześniej.

2 komentarze:

  1. Chciałabym zgłosić swojego bloga jednak nie rozumiem ostatniego punktu regulaminu. O co chodzi z "hasłem"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym z punktów regulaminu jest napisane, jakie jest hasło.

      Usuń