Aktualności

Skargi, zażalenia, propozycje, wątpliwości oraz zmiany adresów blogów ect. zostawiajcie zawsze pod najnowszym postem.

# Zachęcam do skorzystania z zakładki "NOWE POSTY", którą znajdziecie w menu.
Dodatkowo jeśli macie propozycje NOWYCH KATEGORII - piszcie śmiało!

SZUKAM KOGOŚ CHĘTNEGO DO ZAJĘCIA SIĘ NOWYMI POSTAMI!



poniedziałek, 10 czerwca 2013

61. Podsumowanie

Powiem szczerze, że myślałam o tym od kilku dobrych tygodni i wreszcie zdobyłam się, by zrezygnować z prowadzenia Segregatora. Poświęciłam bardzo dużo swojego czasu i energii, by blog powrócił do życia, by był znów aktualny. Jak widać, udało mi się przebrnąć przez najtrudniejszy okres, jakim były początku moich "rządów". Podczas mojej bytności, na blogu gościło kilku współpracowników, którzy bardzo mi pomogli i którym jestem bardzo wdzięczna, że zechcieli się zaangażować i dać coś od siebie.
Myślę, że również mój czas tutaj dobiegł końca. Prowadzenie takiego bloga to duża odpowiedzialność, która wymaga poświęcenia czasu (więcej niż na zwykły blog prywatny) a tego niestety mam coraz mniej. Lada dzień koniec roku, później wakacje i klasa maturalna. Nie będę mogła pozwolić sobie na prowadzenie tego bloga mając wiszącą nad głową wizję matury oraz egzaminu zawodowego.
W najbliższym czasie porozmawiam z Bully. Jeśli zechce podjąć się prowadzenia  bloga, nie będę miała nic przeciwko. W innym wypadku będę bardzo wdzięczna, jeśli osoby zainteresowane napiszą do mnie.

Dziękuję za uwagę.

2 komentarze:

  1. Szkoda :( Ale mimo to miałabym wielką prośbę.
    Mój blog http://sekret-przeznaczenia.blogspot.com znajduje się w zakładce Fantasty, chciałabym go przenieść do zakładki FF -> Harry Potter (zmieniłam całkowicie bloga, co oznacza również, że poprzednie posty zostały usunięte, a zastąpił je prolog) jeśli jednak mimo to blog nadal może widnieć na Posegregowane to prosiłabym również o zamianę opisu, na ten:
    Zamknij oczy.
    Wyobraź sobie dziewczynę. Ciemne włosy sięgają połowy pleców, piwne oczy patrzą na świat z zachwytem. Na bladą twarz padają letnie promyki słońca. Uśmiecha się lekko.
    A teraz wyobraź sobie, że na niebie nagle pojawią się ciemne chmury i na twarz dziewczyny pada cień. Przez chwilę masz wrażenie, że na jej twarzy ujrzałeś wyraz cierpienia.
    Otwórz oczy. Rozejrzyj się.
    Wszystko jest na swoim miejscu. Lampka nocna, książka.

    A Charlotte... Charlotte już nie ma.

    _______________________
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń