Aktualności

Skargi, zażalenia, propozycje, wątpliwości oraz zmiany adresów blogów ect. zostawiajcie zawsze pod najnowszym postem.

# Zachęcam do skorzystania z zakładki "NOWE POSTY", którą znajdziecie w menu.
Dodatkowo jeśli macie propozycje NOWYCH KATEGORII - piszcie śmiało!

SZUKAM KOGOŚ CHĘTNEGO DO ZAJĘCIA SIĘ NOWYMI POSTAMI!



niedziela, 16 czerwca 2013

64. Nowe posty #12

» Słowa sercem pisane
» Ruch 24 na 7
» Wszystko za wszystko
» Sekret przeznaczenia
» Czarna parada żywych trupów


Słowa sercem pisane by Illuminata
# 9 Fear
To pułapka. Żaden ruch nie jest bezpieczny, każdy niesie ryzyko i nadzieję zbawienia. Coś za coś. Bezpieczeństwo za życie. Życie za bezpieczeństwo. Bez życia nie będziesz bezpieczny. Bez bezpieczeństwa nie będziesz żywy. Paradoks goni paradoks. Nonsens egzystencji.

###

Ruch 24 na 7 by Verona
This Makes Sense: Uniqplan
Muzyka Uniqplan to przede wszystkim świetny wokal, spora dawka syntezatorów, nieco niepolskie brzmienie (co jest ogromnym plusem) - pamiętam kiedy pierwszy raz usłyszałam Freeland, w życiu nie powiedziałabym, że to robota naszych polskich chłopaków, co jeszcze tkwi mi w pamięci od koncertu - rewelacyjne solówki gitarowe i bębny. Słuchając kawałków chłopaków trochę przychodzi mi na myśl Kings of Leon - od których zresztą Uniqplan czerpią inspiracje, ale i momentami Muse, to takie moje małe spostrzeżenia. Już 8 czerwca zespół wystąpi w Sopocie podczas festiwalu TOPtrendy, mam nadzieję, że dzięki temu więcej rodaków pozna jaki mamy na swoim rynku muzycznym skarb.

###

Wszystko za wszystko by Alisa Rubi
3. Rozeznać się w nieznanym
Czuję, że oczy wszystkich uczniów są zwrócone na mnie. Nie lubię, gdy ktoś zwraca na mnie przesadną uwagę. Nie radzę sobie z tremą. Teraz też pocą mi się ręce i cała drżę. Czapka delikatnie się porusza i szepcze:
- Och, szczere serce wypełnione odwagą i miłością, tak dobre i tak różnego od serca tego, którego imię budzi postrach. Choć tak wiele je łączy. Taki ciężki los. Zmierzyć się z samym sobą. Gdzie by cię przydzielić, gdzie łatwiej będzie dojrzeć ci do próby? Gryffindor? Nie, raczej nie. Wiele, ambicji jest w tobie, ale uważaj żeby cię nie przygniotła. Będziesz o krok od stania się taką jak on. Będziesz miała wybór, gdy dowiesz się wszystkiego. A dowiesz się wszystkiego jedynie w Slyterinie. A więc SLYTERIN!

###

Prolog
To było wtedy, gdy po roku postanowiliśmy z Syriuszem odpocząć od siebie. Nie, nasza wzajemna miłość nie minęła. Stało się i tyle. Nie dorośliśmy jeszcze do takiego związku. Każde z nas starało się zagłuszyć wewnętrzny ból na swój sposób. Ja oddałam się całkiem pracy i przyjaciółkom, Syriusza za to pochłonął jego motor i... inne dziewczyny. Udawałam, że mnie to nie interesuje, jednak w środku moja dusza i serce krwawiły.
I wtedy w moim życiu pojawiła się Charlotte Stone.

###

Parada żywych trupów by Ars Moriendi
Rozdział 3 – „Trupolandia”
Izzy wyciągnęła rękę do dziewczyny, na co ta zareagowała automatycznie, odwzajemniając gest. Już otwierała usta, by zapytać, dlaczego kobieta nosi właśnie takie przezwisko, ale się powstrzymała. Na jej gardle zobaczyła bowiem ciągnącą się przez całą jego przednią powierzchnię grubą kreskę. Tak, jakby ktoś specjalnie przejechał po delikatnej skórze nożem, czy innym ostrym narzędziem. Była ona całkowicie przecięta. Gdyby nie fakt, że gardło kobiety zostało zszyte, na pewno widać byłoby przez nie odsłoniętą krtań.
- Ja poproszę napar z żuka z wywarem z oka traszki – powiedział Zenon, jakby było to czymś naturalnym.
Izzy z uśmiechem zapisała jego zamówienie, natomiast Otwarta Żyła wytrzeszczyła oczy w zaszokowaniu. Na jej twarz wstąpił wyraz obrzydzenia. Przez chwilę miała nadzieję, że towarzysz stroi sobie żarty, ale grubo się myliła. Trupia Czaszka, widząc jej zachowanie, zaśmiał się cicho, po czym uniósł swoje kościste palce.
- Dwa razy. Nasza nowa zdobycz jeszcze nie wie, jak pyszne napoje przyrządzasz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz